PiKe
Member
Molalar da artar
Almanya'da giderek daha fazla özel e-scooter
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Almanya'da E -Cooters ile daha fazla kaza var – ayrıca giderek daha fazla elektrikli scooter seyahat ediyor. Yeni sayılar kaç tane scooter olduğunu gösteriyor.
Giderek daha fazla özel e-scooter Almanya'daki sokaklarda vızıltı. Tüm Alman Sigorta Endüstrisi Birliği'nin (GDV) açıkladığı gibi, zorunlu sigortaya tabi yaklaşık 780.000 araç vardı. Bu, 2022'ye göre 200.000 veya yüzde 37 daha fazlaydı.
Kiralık araç sayısı da yüzde dokuz artışla 210.000'e yükseldi. Almanya'da toplam 990.000 e-scooter 2023 yılında sigortalandı.
GDV Genel Müdür Yardımcısı Anja Käfer-Rohrbach, “E-scooterlar birkaç yıl içinde sokak sahnesinde kurdular ve arabalara, bisikletlere, mopedlere veya gitmeye alternatif olarak birçok yol haline geldi.” Diyor. Goslar'daki Ulaştırma Mahkemesi Günü'nde, bugün Elektrikli Scooter'ların avantajları ve dezavantajları hakkında Paylaşılan Hareketlilik (PSM) platformundan Anna Montasyalılarla tartışıyor. PSM, diğer şeylerin yanı sıra kiralık e scooter veya kiralık bisiklet sunan Cıvata, Lime, Uber ve Voi İlgi Derneğidir.
Trafik trafiğinde, daha fazla sayıda e-scooter da daha fazla kazaya yol açar. Federal istatistik ofisine göre, e-scooter kazalarının 2022'de 8.443'ten 2023'te 9.439'a kadar yaralanması olan kaza sayısı. Bununla birlikte, bu hala tüm kazanın sadece küçük bir kısmıdır. E-scooter'ların kazalara oranı GDV'ye göre azalmaktadır.
Kazalara, GDV'nin açıkladığı gibi, çoğunlukla daha genç ve deneyimsiz gündelik sürücüler tarafından kullanılan kiralık araçlardan kaynaklanır. Tüm e-scooterlardaki kiralık araçların oranı 2023'te yüzde 21 idi, ancak sorumluluk sigortasına kayıtlı tüm hasar davalarının yüzde 39'u.
2023'ten sonra, sigorta şirketleri e-scooter ile yaklaşık 5.000 hasar kaydetti ve bunun için toplam 25,5 milyon avro ödediler. Bu nedenle GDV, e-scooterları da kullanabilen daha fazla ve daha iyi bisiklet yolları talep eder.
Tuv Derneği: E-Scooters için daha iyi altyapı
E-scooter'ları daha güvenli hale getirmek için TüV Derneği, daha hafif aydınlatma ve görünür dönüş sinyalleri gibi teknik iyileştirmeler çağrısında bulundu. Ayrıca, daha fazla iki tekerlek hızı ve depolama seçeneği vardır. Genç sürücüler için e-scooter sürüş eğitimi de düşünülebilir.
DPA
Almanya'da giderek daha fazla özel e-scooter
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Almanya'da E -Cooters ile daha fazla kaza var – ayrıca giderek daha fazla elektrikli scooter seyahat ediyor. Yeni sayılar kaç tane scooter olduğunu gösteriyor.
Giderek daha fazla özel e-scooter Almanya'daki sokaklarda vızıltı. Tüm Alman Sigorta Endüstrisi Birliği'nin (GDV) açıkladığı gibi, zorunlu sigortaya tabi yaklaşık 780.000 araç vardı. Bu, 2022'ye göre 200.000 veya yüzde 37 daha fazlaydı.
Kiralık araç sayısı da yüzde dokuz artışla 210.000'e yükseldi. Almanya'da toplam 990.000 e-scooter 2023 yılında sigortalandı.
GDV Genel Müdür Yardımcısı Anja Käfer-Rohrbach, “E-scooterlar birkaç yıl içinde sokak sahnesinde kurdular ve arabalara, bisikletlere, mopedlere veya gitmeye alternatif olarak birçok yol haline geldi.” Diyor. Goslar'daki Ulaştırma Mahkemesi Günü'nde, bugün Elektrikli Scooter'ların avantajları ve dezavantajları hakkında Paylaşılan Hareketlilik (PSM) platformundan Anna Montasyalılarla tartışıyor. PSM, diğer şeylerin yanı sıra kiralık e scooter veya kiralık bisiklet sunan Cıvata, Lime, Uber ve Voi İlgi Derneğidir.
Trafik trafiğinde, daha fazla sayıda e-scooter da daha fazla kazaya yol açar. Federal istatistik ofisine göre, e-scooter kazalarının 2022'de 8.443'ten 2023'te 9.439'a kadar yaralanması olan kaza sayısı. Bununla birlikte, bu hala tüm kazanın sadece küçük bir kısmıdır. E-scooter'ların kazalara oranı GDV'ye göre azalmaktadır.
Kazalara, GDV'nin açıkladığı gibi, çoğunlukla daha genç ve deneyimsiz gündelik sürücüler tarafından kullanılan kiralık araçlardan kaynaklanır. Tüm e-scooterlardaki kiralık araçların oranı 2023'te yüzde 21 idi, ancak sorumluluk sigortasına kayıtlı tüm hasar davalarının yüzde 39'u.
2023'ten sonra, sigorta şirketleri e-scooter ile yaklaşık 5.000 hasar kaydetti ve bunun için toplam 25,5 milyon avro ödediler. Bu nedenle GDV, e-scooterları da kullanabilen daha fazla ve daha iyi bisiklet yolları talep eder.
Tuv Derneği: E-Scooters için daha iyi altyapı
E-scooter'ları daha güvenli hale getirmek için TüV Derneği, daha hafif aydınlatma ve görünür dönüş sinyalleri gibi teknik iyileştirmeler çağrısında bulundu. Ayrıca, daha fazla iki tekerlek hızı ve depolama seçeneği vardır. Genç sürücüler için e-scooter sürüş eğitimi de düşünülebilir.
DPA