Ulaşım: Alman otoyollarında daha fazla trafik sıkışıklığı var

PiKe

Member
Trafik
Alman otoyollarında daha fazla trafik sıkışıklığı var






Mevcut bağlantıyı kopyalayın








ADAC geçen yıl yarım milyondan fazla trafik sıkışıklığı saydı. İki federal eyalet aslan payını oluşturuyor.


Alman otoyollarındaki trafik sıkışıklığı sayısı arttı. 2024 bilançosunda ADAC, açıkladığı gibi toplam 516.000 trafik sıkışıklığına sahiptir. Bu bir önceki yıla göre 12.000 daha fazlaydı. Trafik sıkışıklığının karşı sayım süresi de 21.000 saat artışla 448.000'e yükseldi. Öte yandan, trafik sıkışıklığının gözden geçirilmiş yolu diğer yönde geliştirilen: 859.000 kilometre, Dünya'dan aya ve sırttan önemli ölçüde daha fazladır, ancak 18.000 kilometrelik bir düşüş.





Genel olarak, sayılar hafif bir bozulma olduğunu gösterir. ADAC öncelikle otoyollarda yüzde dört artan trafik hacminden ve çok sayıda şantiyeden sorumludur.





Kilometrelik trafik sıkışıklığının neredeyse üçte biri Bavyera'da altıncı olan Kuzey Ren-Westphalia'da elendi. Bununla birlikte, otoyol ağlarının uzunluğu ile ilgili olarak, şehir statüleri trafik sıkışıklığından, özellikle Berlin'den en yoğun şekilde etkilendi.



En kötü trafik sıkışıklığı bir gün önce mevcuttur





Yılın en kötü Toz Günü, 2.500 mağaza ve toplam 5.200 kilometre uzunluğunda uzun Pentecost haftasonundan önceki Cuma gününden sonra ADAC rakamlarıydı-yıllık toz bakiyesinin bir klasiği. Perşembe günleri düşmeden önce çok yüksek değerler vardı – özellikle Corpus Christi, Mesih'in gökyüzü gezisi ve Alman birliği gününden önce. Aynı şey Hesse, Rhineland-Palatin ve Saarland'da yaz tatilinin başlamasından önceki gün için de geçerlidir.



Veriler, kamyon filolarından ve akıllı telefon uygulamalarından gelen konum ve hız bilgilerine dayanmaktadır. Bir etkinlik, belirli bir süre boyunca otoyolun bir bölümünde hız saatte 20 kilometrenin altına düştüğünde trafik sıkışıklığıdır. Sadece bir kilometreden trafik sıkışıklığı, her biri maksimum genişlemeleri olan uzunluğun uzunluğuna akar.



DPA